Présentation /correction
Cours gratuits > Forum > Forum anglais: Questions sur l'anglais || En basMessage de callmedaddy posté le 16-09-2012 à 18:39:21 (S | E | F)
Bonjour,
Voilà un sujet de présentation que je dois faire.Je suis mauvais en anglais,et si vous pouviez me corriger, ça m'aiderait grandement.
Merci pour votre aide.
Hello
I m Nicolas, i m twenty-three, i've one litlle sister, two little half sisters and two little half brothers.
I practice kite-surfing, but i broke my foot during a session. this sport is very attractive but dangerous.
More late, i would become engineer, because it a great job and for get lot of monney.
For me travel is so great, for know other culture, and meet people. i went to london, venice, spain at port aventura, paris, belgium, algeria and that all i think.
London is an awesome city, young people want make party evrytime, and museum are really interesting, i visited natural history museum, victoria and albert museum, i saw picadily circus and queen marry garden. it was very nice and beautifull.
i m sociable, a hard worker and and authoritarian, i like discuss for exchanging our opinions and debates.
If i must change anything in my last five years that was my broken foot, i lost 4 months, and it was so hard to catch up a good level for my study.
the people say about me that i m perfect, so awesome, i m the best friend forever and mainly humble.
ok thank you for listen me i know that it was easy to listen a man like me.
-------------------
Modifié par lucile83 le 16-09-2012 21:17
Réponse: Présentation /correction de komiks, postée le 16-09-2012 à 19:01:49 (S | E)
Hello,
Je vais essayer de corriger les erreurs qui sont à ma portée. Si j'en oublie, d'autres membres vous corrigeront.
Votre texte comporte beaucoup de fautes. Il n'y a quasiment aucune majuscule.
Bon courage pour la correction.
Je remercie d'avance les membres qui corrigeront les erreurs restantes (il y en a sûrement)
I m apostrophe Nicolas, i m majuscule + apostrophe twenty-three, i've manque un petit mot one litlle orthographe sister, two little half sisters and two little half brothers.
I practice kite-surfing, but i majuscule broke my foot during a session. this majuscule sport is very attractive but dangerous.
More late "late" est un adjectif court ==> mauvais comparatif, i majuscule would like to become article engineer, because it manque le verbea great job and for get lot of monney. mal dit
For me travel is so great mal dit : "I love travelling" est mieux, for mauvaise préposition know other culture, and meet people. i majuscule went utiliser le present perfect to london, venice,
London is an awesome city, young people want manque un petit motmake party evrytime dire autrement, and museum accord are really interesting. i majuscule visited present perfect natural history museum majuscules !!!, victoria and albert museum (majuscules !!), i majuscule saw je mettrais au present perfect picadily circus majuscules and queen marry garden majuscules. it majuscules was very nice and beautifull orthographe.
i m majuscule+apostrophe sociable, a hard worker mettre l'adjectif
If i majusculemust mauvais temps change anything in my last five years that was my broken foot, i lost 4 months, and it was so hard to catch up a good level for my study. dire autrement, très mal dit
Réponse: Présentation /correction de lucile83, postée le 16-09-2012 à 21:27:34 (S | E)
Hello,
Quand vous aurez écrit votre texte avec les majuscules nécessaires, il sera alors possible de poursuivre la correction.
Cours gratuits > Forum > Forum anglais: Questions sur l'anglais